Breaking

Sunday, March 14, 2021

Face The Difficulty

“It is not because things are difficult that we do not dare; it is because we do not dare that they are difficult.” — Seneca the Younger

This is a great quote to both contemplate and to apply to your life.


How often do you hear people complain? Pick a topic-love, friendship, careers, etc. The list of issues that people complain about is endless. You and I are no different. Perhaps we don’t complain about each of these things but more than likely there is something that we complain about with great regularity.

Now, sometimes complaints are simply a way to vent some frustration at the
moment but we don’t really want anything to change in this area. However, more often than not, someone regularly complains about one specific problem.

If I had a dollar for every time I heard one friend complain about the difficulty of finding a good man I could throw her a huge wedding bash. When I thought about my friend Rose's problem and applied Seneca’s quote to it a light bulb suddenly appeared above my head just like in the cartoons!

It was true! Rose is having difficulty finding a good man simply
because she isn’t daring enough. Sure she goes out on dates and tries to maintain an active social life, however she holds herself aloof emotionally. She isn’t willing to dare much at all when it comes to her heart-so how can she hope that someone else will do so for her? Sure, there might be someone, somewhere, but she is also missing out on relationships, at least friendships, with some really great guys simply because she is too afraid to dare to care.

That is sad. We all know that love is marvelous but it is also frightening, however we have to take risks in order to experience it fully. Sometimes we might get hurt however more often than not we will find the rewards outweigh the risks. There is no guarantee that is Rose opens herself up and dares to love that she will find the love of her life-however there is certainly a guarantee that a life filled with love is more rewarding than one that is not.

I have another friend who is also afraid to dare. Irfan hates his job.
No, that’s not exactly right. He loves the work itself but he really hates the company that he works for. He finds the management very difficult to work for (and if even a small percentage of the stories he tells are true then he’s right, it is a horrible place to work).


However, every time I suggest he look for a job somewhere else he comes up with some excuse about how difficult it would be. True the job market isn’t great, but he’s a skilled worker in a high-demand field so I’m sure he could find something. He’s doomed his job search before he even started it because he’s not daring enough.


So think about the difficulties in your own life and apply Seneca’s rule then decide if you can be more daring! All the best!

......................................................................................................................................................................

Urdu Translation:

انہوں نے کہا کہ ایسا نہیں ہے کیونکہ حالات مشکل ہیں جس کی ہمت نہیں کرتے ہیں۔ یہ اس لئے کہ ہمت نہیں کرتے کہ وہ مشکل ہیں۔ - جوان سینیکا یہ دونوں ہی غور و فکر کرنے اور اپنی زندگی پر لاگو کرنے کے ل to ایک عمدہ حوالہ ہے۔ آپ لوگوں کو کتنی بار شکایت کرتے ہو؟ موضوع ، محبت ، دوستی ، کیریئر وغیرہ چنیں۔ جن امور کے بارے میں لوگ شکایت کرتے ہیں ان کی فہرست نہ ختم ہونے والی ہے۔ آپ اور میں اس سے مختلف نہیں ہیں۔ شاید ہم ان میں سے ہر ایک کے بارے میں شکایت نہیں کرتے ہیں لیکن امکان سے زیادہ کچھ ایسی بات ہے جس کے بارے میں ہم بڑی باقاعدگی کے ساتھ شکایت کرتے ہیں۔ اب ، بعض اوقات شکایات اس وقت کچھ مایوسی پھیلانے کا ایک طریقہ ہیں لیکن ہم واقعتا نہیں چاہتے کہ اس علاقے میں کچھ بدلا جائے۔ تاہم ، زیادہ کثرت سے ، کوئی باقاعدگی سے ایک مخصوص مسئلے کے بارے میں شکایت کرتا ہے اگر میرے پاس ہر بار ڈالر ہوتے تو میں نے کسی دوست کو کسی اچھے آدمی کی تلاش میں دشواری کے بارے میں شکایت کرتے ہوئے سنا کہ میں اسے شادی کا ایک بہت بڑا جھکا پھینک سکتا ہوں۔ جب میں نے اپنے دوست روز کی پریشانی کے بارے میں سوچا اور اس پر سینیکا کی قیمت کا اطلاق کیا تو اچانک کارٹونوں کی طرح میرے سر کے اوپر ہی ایک ہلکا بلب نمودار ہوا یہ سچ تھا! گلاب کو صرف ایک اچھے آدمی کی تلاش میں دشواری ہو رہی ہے کیونکہ وہ اتنی ہمت نہیں رکھتی ہے۔ یقین ہے کہ وہ تاریخوں پر چلی جاتی ہے اور ایک فعال معاشرتی زندگی کو برقرار رکھنے کی کوشش کرتی ہے ، تاہم وہ جذباتی طور پر خود سے دور رہتی ہے۔ جب بات اس کے دل کی بات ہو تو وہ ذرا بھی ہمت کرنے کو تیار نہیں ہے۔ تو وہ کیسے امید کر سکتی ہے کہ کوئی اور اس کے لئے کرے گا؟ یقینی طور پر ، کہیں بھی ہوسکتا ہے ، لیکن وہ تعلقات ، کم سے کم دوستی ، سے بھی محروم رہتا ہے ، کچھ بہت اچھے لوگوں کے ساتھ صرف اس وجہ سے کہ وہ نگہداشت کرنے کی ہمت کرنے سے ڈرتا ہے۔ افسوس کی بات ہے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ محبت حیرت انگیز ہے لیکن یہ خوفناک بھی ہے ، البتہ اس کا مکمل تجربہ کرنے کے ل we ہمیں رسک اٹھانا پڑے گا۔ بعض اوقات ہمیں زیادہ تکلیف ہوسکتی ہے لیکن اس سے کہیں زیادہ کہ ہم ان خطرات سے کہیں زیادہ انعامات تلاش کریں گے۔ اس کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ گلاب اپنے آپ کو کھولتا ہے اور اس سے محبت کرنے کی جسارت کرتا ہے کہ اسے اپنی زندگی کی محبت مل جائے گی۔ تاہم اس بات کی گارنٹی ضرور ہے کہ محبت سے بھرپور زندگی اس سے کہیں زیادہ فائدہ مند ہے جو نہیں ہے۔ میرا ایک اور دوست ہے جو ہمت کرنے سے بھی ڈرتا ہے۔ عرفان کو اپنی نوکری سے نفرت ہے۔ نہیں ، یہ بالکل ٹھیک نہیں ہے۔ اسے کام ہی پسند ہے لیکن وہ واقعتا اس کمپنی سے نفرت کرتا ہے جس کے لئے وہ کام کرتا ہے۔ اسے انتظامیہ کو کام کرنا بہت مشکل لگتا ہے (اور اگر وہ کہانیاں سناتا ہے تو اس کی تھوڑی سی فیصد بھی سچ ہے تو وہ ٹھیک ہے ، یہ کام کرنے کے لئے ایک خوفناک جگہ ہے)۔ تاہم ، ہر بار جب میں تجویز کرتا ہوں کہ وہ کسی اور جگہ ملازمت تلاش کرے گا تو وہ بہانہ لے کر آتا ہے کہ کتنا مشکل ہوگا۔ سچ ہے کہ نوکری کا بازار بہت اچھا نہیں ہے ، لیکن وہ اعلی طلب شعبے میں ہنر مند کارکن ہے لہذا مجھے یقین ہے کہ اسے کچھ مل جائے گا۔ یہاں تک کہ اس نے اپنی نوکری تلاش کرنے سے پہلے ہی اسے برباد کردیا تھا یہاں تک کہ اس کی اتنی ہمت نہیں ہے۔ اپنی خامیوں کی نشاندہی کیے بغیر اپنے دوستوں کی مثالوں کا اشتراک کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ شاید میری اپنی زندگی کی سب سے بڑی مشکل میری شادی میں ہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ میں وہاں جذباتی طور پر کافی جر enoughت نہیں کرتا ہوں۔ میں بہت شکایت کرنے والا بن گیا ہوں اور اپنے شوہر اور شادی کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ مجھے زیادہ جذباتی طور پر ہمت کرنے کی ضرورت ہے۔ تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! ہر بار جب میں تجویز کرتا ہوں کہ وہ کسی اور جگہ ملازمت تلاش کرے گا تو وہ بہانہ لے کر آتا ہے کہ کتنا مشکل ہوگا۔ سچ ہے کہ نوکری کا بازار بہت اچھا نہیں ہے ، لیکن وہ اعلی طلب شعبے میں ہنر مند کارکن ہے لہذا مجھے یقین ہے کہ اسے کچھ مل جائے گا۔ یہاں تک کہ اس نے اپنی نوکری تلاش کرنے سے پہلے ہی اسے برباد کردیا تھا یہاں تک کہ اس کی اتنی ہمت نہیں ہے۔ اپنی خامیوں کی نشاندہی کیے بغیر اپنے دوستوں کی مثالوں کا اشتراک کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ شاید میری اپنی زندگی کی سب سے بڑی مشکل میری شادی میں ہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ میں وہاں جذباتی طور پر کافی جر enoughت نہیں کرتا ہوں۔ میں بہت شکایت کرنے والا بن گیا ہوں اور اپنے شوہر اور شادی کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ مجھے زیادہ جذباتی طور پر ہمت کرنے کی ضرورت ہے۔ تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! ہر بار جب میں تجویز کرتا ہوں کہ وہ کسی اور جگہ ملازمت تلاش کرے گا تو وہ بہانہ لے کر آتا ہے کہ کتنا مشکل ہوگا۔ سچ ہے کہ نوکری کا بازار بہت اچھا نہیں ہے ، لیکن وہ اعلی طلب شعبے میں ہنر مند کارکن ہے لہذا مجھے یقین ہے کہ اسے کچھ مل جائے گا۔ یہاں تک کہ اس نے اپنی نوکری تلاش کرنے سے پہلے ہی اسے برباد کردیا تھا یہاں تک کہ اس کی اتنی ہمت نہیں ہے۔ اپنی خامیوں کی نشاندہی کیے بغیر اپنے دوستوں کی مثالوں کا اشتراک کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ شاید میری اپنی زندگی کی سب سے بڑی مشکل میری شادی میں ہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ میں وہاں جذباتی طور پر کافی جر enoughت نہیں کرتا ہوں۔ میں بہت شکایت کرنے والا بن گیا ہوں اور اپنے شوہر اور شادی کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ مجھے زیادہ جذباتی طور پر ہمت کرنے کی ضرورت ہے۔ تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! سچ ہے کہ نوکری کا بازار بہت اچھا نہیں ہے ، لیکن وہ اعلی طلب شعبے میں ہنر مند کارکن ہے لہذا مجھے یقین ہے کہ اسے کچھ مل جائے گا۔ یہاں تک کہ اس نے اپنی نوکری تلاش کرنے سے پہلے ہی اسے برباد کردیا تھا یہاں تک کہ اس کی اتنی ہمت نہیں ہے۔ اپنی خامیوں کی نشاندہی کیے بغیر اپنے دوستوں کی مثالوں کا اشتراک کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ شاید میری اپنی زندگی کی سب سے بڑی مشکل میری شادی میں ہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ میں وہاں جذباتی طور پر کافی جر enoughت نہیں کرتا ہوں۔ میں بہت شکایت کرنے والا بن گیا ہوں اور اپنے شوہر اور شادی کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ مجھے زیادہ جذباتی طور پر ہمت کرنے کی ضرورت ہے۔ تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! سچ ہے کہ نوکری کا بازار بہت اچھا نہیں ہے ، لیکن وہ اعلی طلب شعبے میں ہنر مند کارکن ہے لہذا مجھے یقین ہے کہ اسے کچھ مل جائے گا۔ یہاں تک کہ اس نے اپنی نوکری تلاش کرنے سے پہلے ہی اسے برباد کردیا تھا یہاں تک کہ اس کی اتنی ہمت نہیں ہے۔ اپنی خامیوں کی نشاندہی کیے بغیر اپنے دوستوں کی مثالوں کا اشتراک کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ شاید میری اپنی زندگی کی سب سے بڑی مشکل میری شادی میں ہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ میں وہاں جذباتی طور پر کافی جر enoughت نہیں کرتا ہوں۔ میں بہت شکایت کرنے والا بن گیا ہوں اور اپنے شوہر اور شادی کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ مجھے زیادہ جذباتی طور پر ہمت کرنے کی ضرورت ہے۔ تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! اپنی خامیوں کی نشاندہی کیے بغیر اپنے دوستوں کی مثالوں کا اشتراک کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ شاید میری اپنی زندگی کی سب سے بڑی مشکل میری شادی میں ہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ میں وہاں جذباتی طور پر کافی جر enoughت نہیں کرتا ہوں۔ میں بہت شکایت کرنے والا بن گیا ہوں اور اپنے شوہر اور شادی کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ مجھے زیادہ جذباتی طور پر ہمت کرنے کی ضرورت ہے۔ تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! اپنی خامیوں کی نشاندہی کیے بغیر اپنے دوستوں کی مثالوں کا اشتراک کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ شاید میری اپنی زندگی کی سب سے بڑی مشکل میری شادی میں ہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ میں وہاں جذباتی طور پر کافی جر enoughت نہیں کرتا ہوں۔ میں بہت شکایت کرنے والا بن گیا ہوں اور اپنے شوہر اور شادی کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ مجھے زیادہ جذباتی طور پر ہمت کرنے کی ضرورت ہے۔ تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے! تو اپنی ہی زندگی میں درپیش مشکلات کے بارے میں سوچیں اور سینیکا کی حکمرانی کو نافذ کریں پھر فیصلہ کریں کہ کیا آپ زیادہ جرaringت مند ہوسکتے ہیں! اللہ بہلا کرے!


 

No comments:

Post a Comment

If you have any doubts please let me know.